2011. november 7., hétfő

Hálós meglepetés

Néhány nappal ezelőtt, amikor épp öt évtizeddel múlt el, hogy Liszt Ferenc után másfélszáz évvel megszülettem, egyszer csak azt vettem észre: egy félig virtuális, félig valóságos meglepetésparti főszereplője vagyok. Akkor kezdtem el gyanakodni, amikor a születésnapomat megelőző délutánon három mail-art küldeményt is találtam a postaládában – úgy, hogy előző nap is érkezett kettő. Aztán amikor éjfélt ütött az óra, rátévedtem a Susannicon portálra, ahol (Lakner Zsuzsa fenti nyitóképével bevezetve) egy terjedelmes és – Dániel Andrástól Vass Tiborig – igen sokszereplős „hálós üdvözlet” fogadott; persze erős költői túlzásokkal, de nagyon meghatóan. Ez az összeállítás nyilvános, megismerhető, ám a barátoktól postán jött mail-art küldemények, illetve e-mailben érkezett képes üdvözletek mindeddig rejtve maradtak. A következő bejegyzések ezeket villantják majd fel. És még egyszer, ezúton is: köszönet mindenkinek – természetesen a személyesen, vagy kép nélkül gratulálóknak is – mindenért!

2 megjegyzés:

Éva írta...

Szóval akkor hivatalosan is Lakner és Torma epigon lettem!
Ez ám a megtiszteltetés! :)

"saját levében" írta...

Ha egy művész már az első ötven évben kitermeli a követőit, mi jöhet még a következő ötvenben? Izgalommal várjuk a fejleményeket!