2011. október 30., vasárnap

Mózes Katalin kiállítása a Klauzál13-ban

Festőművész barátunk, Mózes Katalin legújabb képeiből nyílik kiállítás a Klauzál13 Galériában (1072 Budapest Klauzál tér 13.). A Kávé cukor nélkül című tárlatot művészettörténész barátunk, S. Nagy Katalin rendezi, s engem ért az a megtiszteltetés, hogy 2011. november 3-án, 18 órakor megnyithatom. Én már láttam a festményeket, mert ott lehettem a válogatáskor Mózes Kati műtermében - az itt közölt fotókat is akkor készítettem -, így nyugodtan mondhatom: remek az anyag! Aki teheti, feltétlen nézze meg – akár a megnyitón, akár november 22-éig egy másik alkalommal. A Vince Kiadó által jegyzett galéria és könyvesbolt - vasárnap kivételével - 10 és 19 óra között várja az érdeklődőket.[A kiállítás kapcsán S. Nagy Katalin elmélkedése a Susanniconon.]

Nincsenek megjegyzések: